BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 21., csütörtök

Új ihlet (és talán elvetett ötlet)

Na igen megint itt vagyok és igen ismét nem a frissel.
Biztos láttátok a "Lehetséges új blog" bejegyzésemet.
Hát igen ez valahol tényleg igaz de valahol nem.
Mivel túlon túl hasonlónak találtam az az előtti ötletem a Bonyolult élethez
ezért gondolkodtam és hirtelen kipattant a fejemből az ötlet.
Igen és hogy miről szól?
Hát azt ..... megmondom....
Nina születésétől kezdődve.
Ez szerintem azért is jó ötlet mivel sok a kérdés (gondolom)hogy akkor most hogy is történt.
Vagy ha nem akkor lesz.
Szeretnélek megkérni rá hogy írjátok meg komiba hogy milyen ötlet.
Ja és ha nem jön komi ajjor ezt az ötletet (azt hiszem) elvettem.
Szóval kattogjon a billentyűzet.


Puszi ElenaBells

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szerintem jó ötlet :) kezdj bele, végülis, mit veszíthetsz? :) én olvasnám ;)
puszi : bree
ui.: sok sikert! ;)

Reaa. írta...

Köszi ღ.Bree Swan.ღ . Jaja igazad van mit veszíthetek. :)