BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 31., vasárnap

Új blog

Anyukám szavaivel idéznék "Elég ebből a sok blogolásból vagy mi a neve".
De nem hallgatok rá mert ismét új blogot nyitottam. Igen de ennek a blognak semmi köze nem lesz a Bonyolult élethez csak előre szólók. Nagyon köszönöm azoknak akik megnézték a blogom és rendszeres olvasói lettek . Viszont ez is valami "Alec Volturis fanfic" lenne. Magam se tudom hogy kattantam így rá de megtörtént. Bátran kijelenthetem hogy az a blog tényleg Volturis lesz. A blog címe: "Szeretni veszélyes"

Ismertető:Vanessát és bátyját Williamt születésükkor elhagyta az apja. Az anyja ezen nagyon ki borult de megtartotta a gyerekeket. Vanessából híres színésznő és énekesnő válik.
Bátyja épp beállt volna a seregbe hogy hazáját védje. De az anyját Elizabeth-et és a gyerekeket megtámadja egy vámpír. Hogy ebből mi lesz és hogy ki Vanessa és William apja kiderűl ha elolvasátok a történetem.

Remélem egy kissé felcsigázott titeket a történet ismertetője és a cím =).Az 1.fejezet November 2.-án várható.
Egy szülinapos résszel hogy miért azt majd elárulom "ördögi mosoly" =)

UI.: Létszi ,létszi olvasátok a törim és ha megkérhetlek rá ha olvasod akkor létszi legyél rendszeres olvasója és talán írj komit  hogy tudjam hogy folytasam-e. Am a Bonyolult életen meg aszem hogy Nov.3-4-5 valamelyk nap lesz friss.

Puszi ElenaBells

4 megjegyzés:

Artemisia írta...

Szia én kíváncsi vagyok hogy mi sül ki ebből!
Én biztos rendszeres olvasód lennék.
Sok sikert Artemisia

Reaa. írta...

Köszi Artemisia,am már megcsináltam a blogot és most rakom fel a bevezetőt úgy hogy nagyon örülnék ha olvasnátok.

Elektraa írta...

Hehe, kis függő! Bírlak. Látom nagyon tetszik neked ez az Alec...:D Ha van kedved nézz be hozzám is:www.elektraa97.blogspot.com(ez még a régebbi blogom.
ez pedig az uj csak még alig látta valaki: www.hajniszepe.blogspot.com

Reaa. írta...

oké benézek am köszi