BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 9., szombat

3.fejezet

Alec szemszög






Én , Jackson és Marcus felvittük a 214-es szobába a bőröndöket mondhatom nagyon sok volt .Benyitva Nina ott ült az ágyán a padlót bámulta szegény biztos nagyon megviselte a szülei halála. Hirtelen ide figyelt végignézett rajtunk s, megakadt a szeme az arcomon pár másodpercig nézett majd mint aki egy álomvilágból felkelve felkelt az ágyáról s , illedelmesen bemutatkozott:

- Sziasztok én Nina Stewart vagyok de már gondolom ismertek – mondta jókedvűen, jókedve átragadt ránk és mosolyogva viszonoztuk kéznyújtását:

- Felség én Jackson vagyok ők itt Alec és Marcus örvendünk a szerencsének- majd kezet csókolt.



- Én is örvendek a szerencsének hívjatok csak Ninának –mosolygot rám bájosan.

- Rendben Nina –mondtuk egyszerre majd letettük a csomagokat s, kisétáltunk. Szobámba érve Katyvel találtam szembe magam. Mit akarhat? Aahh csak ezt ne, most nem hiányzott senki társasága.

- Katy mit keresel itt??? –kérdeztem s, mondatomba egy sóhaj is belekerült.

- Beszélni szeretnék veled – nézett rámártatlanul és még mindig mosolyogva

- Miről?? – kérdeztem unottan

- Nináról – mondta én erre egyből felkaptam a fejem reakcióm láttán nagyot nevetett. Tőlem erre kapott egy lenéző pillantást.

- Igen –nyugodságot tetetve mondtam lassan minden egyes betűt.

- Te olyan olyan furán viselkedsz amikor a közelébe vagy –suttogta lehajtott fejjel

- Ohh –erre nem tudtam mit mondani

- Ezt hogy érted ??? – kérdeztem értetlenséget tetetve. Hirtelen kedve megváltozott és felháborodva mondta:

- Tudod te azt !

- Nem nem tudom ! –ordítottam nővérem fejére

- Miért hazudsz nekem nekem a testvérednek- jegyezte meg cinikusan

- Na de mindegy .- mondta most már lenyugodva

- Alec a testvérem vagy … engem nem tudsz becsapni ismerlek- mosolygot és nyugodtan és artikulálva mondta minden szót, komolyan mintha egy bolondnak beszélne.

- Szóval szeretném ha elmondanád hogy mit érzel Nina iránt. Szereted?—mondta nyugodságot színlelve hangjában ott bujkált a feltörődni készülő izgalom és kíváncsiság.

- Mi hogy mit érzek iránta nem is ismerem – tártam szét a kezem

- Alec szerelmes vagy belé? – háborodott fel

- Őszintén nem tudom amikor velem van az annyira jó érzéssel tölt el de amikor nincs hiányzik viszont alig ismerem .-Erre a kijelentésemre Katy nem is tudott reagálni mivel bejött Corbin odaszaladt Katyhez s, egy gyors csókot nyomot ajkára.

- Gyertek megjött Audrina a vacsival. –mondta Corbin

- Megyünk-mondtuk egyszerre Katyvel s, már le is futottunk. Mire leértünk már mindenki itt volt. Megjött Audrina

- Na tesó –nézett David hugára

- A vörös –válaszolta Nina mily kimondta sebesen odafutott hozzá és kiszívta a vérét aztán odament egy barna hajú fiúhoz s, neki is kioltotta életét dolgát elvégezve vissza ült a trónjára. Mi csak bambán pillantottunk felé

- Hogy hogy barna a szemed ha emberi vért iszol-kérdezte Oskar azt a kérdést amit mindenki kérdezgetet gondolom. Erre a négy testvér elmosolyogott.

- Én megtudom változtatni a szemszínem –erre a kijelentésre mindenkinek tágra nyílt a szeme.

- Van esetleg más képességed is – kérdezte Antonio

- Igen –Nina

- És mi? – Oskar

- Erőmásolás, tereportálás , láthatatlanná válás , mentális és fizikai bajzs - mondta erre mindenki ámult mások irigykedtek ezek csoportjába sorolom Selenát és Ashleyt.

- De hogy hogy ? - kérdezte meg Angus

- Erőmásolás a többi jönn magától-pislogodt ártatlanul Nina. Nina megfogta a fejét és leesett a trónjáról .Ez hogy lehet egy vámpír mióta tud elájulni.

3 megjegyzés:

Noni írta...

Szia.
Na, elolvastam!;)
Nagyon tetszik!:) Röviden ennyi, de mondhatnám még a dicsérő szavakat.:D
Nagyon kreatív a történeted. :) Érdekes, hogy Nina micsoda képességekkel bír.:)
Nagyon várom a folytatást, és kíváncsi vok, hogy mi történhetett vele.
puszi
Noni

Névtelen írta...

szia :) meglepi nálam : http://the-wolf-life.blogspot.com/

Reaa. írta...

Nagyon köszi Noni és neked is Bree.Most fog jönni az eggyik legnagyobb bonyodalom Nina életében....."gonosz mosoly"