BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 15., péntek

4.fejezet


Sziasztok na újra itt vagyok és hoztam a fejit. Remélem jósok  komi lesz  mert őszintén nagyon nagyon szeretném...de nem fecsegek többet itt van a feji


Katy szemszög






- Csodás képessége van – súgta oda nekem Audrina

- Igen igazad van – mondtam. Tényleg nagyon jó képessége van de engem ez most hidegen hagy mivel azon gondolkodom hogy lehetne összehozni a tesóm és Ninát . Egy nagy durranás ébresztett ki elmélkedésemből. Nina. Leesett a trónjáról és elájult .Ez meg h hogy lehet. Mindenki odaszaladt és szólítgatta én is így tettem.



Alec szemszög



- Alec vitt fel a szobájába,Marcus hívd fel Michaelt hogy jöjjön ide-adta ki a parancsot David

- Igenis mester- mondtuk egyszerre Marcussal. Az ölembe fogtam Ninát és felszaladtam vele lefektettem az ágyra. Néztem az arcát az arca most nem olyan volt mint eddig most meggyötört volt de még mindig gyönyörű.

- Ez hihetetlen – mondta aggódva Audrina

- Az hihetetlen – szólalt meg az ajtóból Katy

- Ez hogy lehet – jött be Auróra

- Fogalmam sincs – mondtam

- Egy egy vámpír mióta ájulhat el – szólalt meg Jackson

- Nem tudom – mondta Marcus



Nina szemszög



Mindenhol sötétség vak sötétség .Hol vagyok ? Meghaltam? De az lehetetlen. Vagy mégse? Elájultam ? Mi történik velem?! Egyszer csak egy réten találtam magam Hol vagyok? Egy nő jött ki a fák közül anya .

- Anya?

- Kis lányom

- Anya te meg honnan .. hogy… de te .. te meghaltál akkor mégis hogy hogyan mit keresel itt és én én mit csinálok itt? Mi ez a hely? – kérdeztem akadozva hát igen ez az én formám egy épkézláb mondatot se tudok össze kaparni.

- Kis lányom úgy hiányoztál –mondta szeretet teljesen de mégis a szomorúság , aggodalom és a bűnbánat apró szikráját is felehetett fedezni benne.

- Anya de hiszen te meghaltál ezt álmodom –kérdeztem inkább magamtól mint tőle.

- Meghaltam, mi történt ??? –kérdeztem ezt már tőle

- Nem nem haltál meg elájultál.-méregetett

- De te hogy kerülsz ide és és mi az hogy elájultam? –kérdeztem értetlenkedve

- Ezt neked kell megmondanod utána járnod –mondta na jó most vesztettem el a fonalat

- Mi ezt nem értem minek kell utána járnom és ezt te honnan tudod ki vagy te?-kérdeztem hátrálva

- Ne félj tőlem nem akarlak bántani – mondta

- Akkor mit keresel itt –kérdeztem

- Utána kell járnod a halálunknak –mondta mi de hát

- Én tudom hogy haltatok meg Damon megölt titeket- mondtam

- Vagy nem ???- kérdeztem mi van ha nem úgy volt. Mi van ha nem is Damon ölte meg őket .

- Erre neked kell rá jönnöd . –mondta majd eltűnt.

- Várj !!! –mondtam

- Ezt meg hogy érted? –kérdeztem. Hirtelen minden elhomályosult és a szobámba találtam magam ahol mindenki körém volt gyülekezve.

- Hát végre felébredtél-örvendezet Audrina majd megölelt

- Végre alig pár percig voltam –néztem Alec aggódó szemébe.

- Nina négy napig voltál eszméletlen – mondta Auróra.Mi hogy négy napja ?Na ezt nem hiszem el hiszen az egész egy röpke 5 perc alatt lefojt. De hol van anya?

- Hol van anya? – kérdeztem. Erre mindenki aggódó és értetlen arcot vágot.

- E-ezt h-ogy érted –kérdezte Josh akadozva

- Az előbb még itt volt beszéltem vele –néztem rá értetlenül.

- Az nem lehet ők meg haltak –mondta David szomorúan és a szeméből megálapítottam hogy nagyon aggódik értem. De nem érdekel akármennyire szeretem a testvéremet tudom hogy mit láttam.

- Neeem !!!!!!!Beszéltem vele és láttam is –adtam hangot az igazamnak.

- Mii?!–mondta Mark

- Hívom az orvost……doktor úr!-ordította a doktornak Mark .Minek nekem nem kell orvos én igen is nagyon jól vagyok. És nem érdekel ha bolondnak néznek.

- Igen –jött be egy vámpír

- Nina félrebeszél –mondta David

- Ne gúnyolódj tényleg ott volt s, azt mondta hogy utána kell járnom a haláluknak. –mondtam lenézően Davidnek .Hoppá lehet hogy ennyi infót nem kellett volna elmondanom.

- Gondolom felséged maga míg eszméletlen volt ezt álmodta –mondta a doktor engem méregetve.

- Lehet de az is lehet hogy van valami alapja –mondtam megcáfolva a többieket.

- Nem hiszem, ugyan már Nina hisz te is láttad őket ahogy –itt elhalkult – Na szóval egy álomnak vagy a saját két szemednek hiszel?! –kérdezte Mark. Igen igaza van de én azt is a saját két szememmel láttam.

- Nyugi Mark –mondta David

- Talán igazatok van –pillantottam ki az ablakomon ami az erdőre nyilik. Nagyon nem szeretek hazudni de most muszály. Lehet hogy makacs vagyok de enm érdekel akkor is utána járok…amúgy meg szerintem igaz. Vagy csak üldözési mániám van? Lehet. De az is lehet hogy…..úristen Nina kezdesz begolyózni . Milyen marhaságokat képzelek hiszen már be is golyóztam. Most őszintén . Ki ájul el csak úgy és álmodik a halott anyjáról …..na meg itt van az is hogy megint magamba beszélek.

- Már csak egy dolgot nem értek hogy ájulhattam el ??? –kérdeztem abba hagyván eszmefutásomat és rákoncentráltam a doktor úr szavaira.

- Talán ……


Na hát ennyi lenne és mégegyszer ne spóroljatok a komikal :)

3 megjegyzés:

Florence Ploody írta...

Hello!
Első komizó! Ilyen se volt még...
Szóval nagyon jó lett a feji!

Puszi: Kríí

Florence Ploody írta...

Szia!
Megint én:D
Benne lennél egy link cserében?
www.orokletigegymassal.blogspot.com

Reaa. írta...

Aha benne lennék