BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 24., vasárnap

5.fejezet

Na megjöttem és hoztam a fejit remélem tetszik majd és amennyiben lesz azért pár komi akor megigérem hogy vámpírsebességel hozom a frisst =)


Nina szemszög






- Talán …... –meredt a távolba az orvosom

- Talán ???? –néztem rá ingerülten

- Talán valaki szerete volna hogy ezt .. álmodja királynő –„királynő” hogy én mennyire utálom ezt a szót

- Mi ??? –kérdeztem s, most tényleg nem tetetem az értetlenségemet

- Lehet hogy valamiféle képesség –gondolkozott Mark

- Lehet – néztem rá gondolkodóan

- HMM!!! –hirtelen beötlött a tökéletes terv



Alec szemszög



- HMM!!! –vonta karba a két kezét Nina

- Igen ? –nézett kíváncsian Audrina. Hát igen megint a tipikus mindig hiperaktív vásárlásmániás Audrina… Nina nem válaszolt gondolom elmerült a gondolataiban.

- Föld hívja Ninát Nina jelentkezz –lengedte Nina szemei előtt a kezét Auróra

- Tessék ??? –tért vissza a valóságba Nina.

- Azt kérdezte hogy mi az – mondta Katy

- Mi mi? –nézett Nina mint borjú az újkapura .

- Hát azt mondtad hogy „hmm!!!” – nézte Ninát Audrina . Mi csak figyeltük a „műsort”.

- Csak arra gondoltam hogy elmegyek vásárolni és…. kipróbálom a vega vámpírságot –mondta. Ja persze.

- Én is megyek – tapsikolt Audrina

- És én is –sipitották egyszerre Auróra , Rosalie és Annah

- Jóóóó nem szeretnék kimaradni semmiből én is megyek –sóhajtotta nővérem

- Neem !!! –mondta erőteljesen és már majdnem kiabálva Nina . Erre mindenki csak bambán nézett rá.

- Tessék –nézték Ninát szem rebegtetve

- Én én csak egyedül szeretnék menni és ki kiszelőztetni a fejem – látszott rajta hogy bántotta hogy így ráordibált a lányokra.

- Áhhh – hiték el a lányok amit mondott . Na ne engem nem tud ilyen könnyen beetetni . Valamire készül és én utána fogok járni.

- Na sziasztok –sóhajtozott és kiviharzott

- Szia –kántálták egyszerre

- Na én is megyek sziasztok –néztem nővéremre..és indultam volna ki de Katy megfogta a kezem .

- Hova hova ilyen sietősen –kérdezte gyanakvóan

- Megyek ….. vadászni –mondtam kamuzva

- Okéé szia –mosolygott rám. Én kiviharoztam a szobából és követtem Nina illatát. Meg is találtam egy réten volt s, valamit követett egyszer csak hátranézett .Vámpírsebességgel elbújtam egy fa mögé .Szerencsére még nem annyira ismeri az illatom. Egyszer csak elkezdett futni.





Nina szemszög





- Áhhh –szerencsére elhitték

- Na sziasztok –sóhajtottam majd kiviharzottam . Még a háttérbe hallottam amint azt mondják „Szia”.Nem is olyan messze megtaláltam azt a helyett ahol találkoztam álmomban anyával. Nem is volt olyan nehéz .Ahogy szétnéztem megakadt a szemem a földön ahol lábnyomok vezettek arra amerre anya eltűnt. Az avar zörgése ébresztett fel elmélkedésemből . Gyors megfordultam de nem volt ott senki , biztos csak képzeltem. Ahogy fújt a szellő egy ismerős illatot hozott felém azt tudom hogy ismerős de honnan . Az illata felséges volt egy vámpír, gondolom egy Stewart nem nagyon ismerem még az illatukat viszont a nevüket már ismerem . Hirtelen felindulásból elkezdtem rohanni remélem letudom rázni. Tudom hogy csak jót akar de ez engem most nem érdekel egyedül akarok lenni s, muszáj kiderítenem az igazságot.

3 megjegyzés:

Artemisia írta...

Szia nagyon jó lett!!!Remélem minél hamarabb lesz friss=) Artemisia

Névtelen írta...

Szija!
Régebben kértél tőlem linkcserét, de nem voltam gépközelben.
Most viszont itt vagyok, és benne vagyok a cserében. ;) http://alicefanfictions.com
Ráadásul elkezdtem olvasni a sztorid és eddig nagyon tetszik. Így tovább!
Puszi,

Alice

Reaa. írta...

Köszi Artemisia és Alice Cullen .
Jó kiteszlek